Jouluiset juhlatarjoukset1,99 % RAHOITUSTARJOUS + PALJON LISÄÄ

Hae nyt

Autosihteeriksi Caravanlandialle

Etsimme autosihteeriä - oletko tarkka ja vastuullinen tekijä myynnin ja hallinnon tueksi?

Liity osaksi Caravanlandian kasvavaa tiimiä ja pääset työskentelemään avainasemassa myynnin sekä hallinnon tukena

Pidätkö siitä, että asiat tehdään oikein ja ajallaan? Nautitko työstä, jossa tarkkuudella ja huolellisuudella on oikeasti merkitystä? Etsimme Caravanlandialle autosihteeriä, joka viihtyy monipuolisissa toimistotehtävissä ja haluaa olla mukana varmistamassa, että arjen hallinnolliset asiat hoituvat sujuvasti.

Tässä roolissa pääset osaksi hallinnollista tiimiä, jossa työpäivät ovat vaihtelevia ja vastuut selkeitä. Jos arvostat järjestelmällistä tekemistä, yhteistyötä ja vakituista työtä luotettavassa yrityksessä, tämä tehtävä voi olla juuri sinua varten.

Mitä työ pitää sisällään?

Autosihteerin työ on käytännönläheistä toimistotyötä, jossa vastaat monipuolisista hallinnon ja myynnin tukitehtävistä. Työ pitää sisällään esimerkiksi:

  • Myyntireskontran hoito ja laskutus
  • Myynnin tukitoimet (mm. rekisteröintien ja rahoitusten korjaaminen)
  • Erilaisten viranomaisilmoitusten tekeminen
  • Yhteydenpito yhteistyötahoihin, kuten rahoitus- ja vakuutusyhtiöihin
  • Manuaalimaksujen käsittely ja maksaminen
  • Toimistotarvikkeiden tilaaminen, postitukset sekä muut yleiset toimistotehtävät

Odotamme hakijalta

  • Asiakaspalveluhenkisyyttä, huolellisuutta ja oma-aloitteista työotetta
  • Toimeen tarttuvaa ja itsenäistä työskentelytapaa
  • Hyviä tietoteknisiä valmiuksia ja yleisimpien toimisto-ohjelmien sujuvaa osaamista
  • Tarkkuutta, ripeyttä ja halua hoitaa tehtävät loppuun saakka
  • Joustavuutta sekä kykyä toimia muuttuvassa ympäristössä
  • Hyviä vuorovaikutus- ja tiimityötaitoja
  • Kokemusta osto- ja myyntilaskujen käsittelystä
  • Aiempaa kokemusta ajoneuvokauppa-alalta tai vastaavasta kaupallisesta ympäristöstä

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Vakituisen ja vastuullisen roolin Suomen suurimmassa matkailuajoneuvoalan yrityksessä
  • Kattavan perehdytyksen
  • Mahdollisuuden työskennellä lähellä liiketoiminnan ydintä ja kehittyä osaavassa tiimissä
  • Selkeät prosessit, mutta tilaa myös kehittämiselle ja omalle otteelle
  • Innostava työilmapiiri
  • Monipuoliset työvälineet ja toimitilat Lempäälän toimipisteessämme
  • Kokopäiväisen työn (37,5 h/vk)
  • Palkka sijoittuu 2300-2700 €/kk välille, joka määräytyy tekijän osaamisen ja kokemuksen mukaan

Caravanlandia lyhyesti

Caravanlandia on vuonna 2005 perustettu täyden palvelun caravan-liike ja Suomen suurin käytettyjen matkailuajoneuvojen myyjä. Edustamme kuutta tunnettua merkkiä uusien ajoneuvojen osalta. Vuonna 2024 liikevaihtomme oli 68,5 miljoonaa euroa, ja myimme noin 2000 ajoneuvoa – kasvumme jatkuu vahvana.

Olemme palkittu toimija: Caravanlandia on nimetty Vuoden Matkailuajoneuvokauppiaaksi (2019, 2023) sekä Kokkolan Vuoden Yritykseksi (2020). Lisäksi meille on myönnetty Great Place to Work® -sertifikaatti, ja vuonna 2025 sijoituimme 4. parhaaksi työpaikaksi keskisuurten yritysten sarjassa. Tämä kertoo ennen kaikkea siitä, että ihmiset viihtyvät meillä.

Miksi Caravanlandialle?

Rekrytointiprosessimme

  1. Lyhyt puhelinhaastattelu
  2. Etähaastattelu
  3. Haastattelu paikan päällä tulevan esihenkilön kanssa
Hae nyt ja aloita uusi seikkailusi Caravanlandiassa!

Hakuaika päättyy 6.1.2026, mutta toimi nopeasti – täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä!

Lisätietoja tehtävästä antaa Jutta Kiviaho, Business Controller

[email protected]

040 848 4970


Lähetä hakemuksesi alla olevan lomakkeen kautta.

Hae autosihteeriksi tämän lomakkeen kautta